jueves, 5 de mayo de 2011

Discurset del Capi

Per fi m'he decidit ha fet aquest xicotet discurs el qual estaveu esperant. No es un discurs definitiu mes que res perque queda la Copa. Una vegada acabe aquesta, ja faré un definitiu de la temporada 2010-2011.

Aquest ha sigut el millor any des de que porte jugant al bàsquet, i ja en van 7. Ha sigut el millor any a pesar de que l'equip s'haja "creat" este mateix any, si feu memoria al septembre.
Cadascú de vosaltres meu donat una cosa per a fer-me més gran com a jugador i persona. Però crec que aixó ens ha pasat a tots.
Ens hem esforçat durant tota la temporada i no ha sigut xicoteta la recompensa: segon lloc en la fase regular, ascens a preferent i l'oportunitat de jugar la Copa. Com crec que es la primera vegada que tots la juguem, anem a pasarseu be jugant al bàsquet i a disfrutar. A més a més, pels equips que hi han, cregauseu: Tenim moltes posibilitats de guanyarla, encara que no serà facil. Hem de continuar millor de com acabarem la fase regular.
Per a finalitzar i no enrollarme molt vaig a comentar dues cosetes.
En primer lloc, encara que esta molt be que hi haja un MVP en cada partit..., el MVP es l'EQUIP, ja que fan falta els 12 jugadors que som ara mateixa per a gunyar un partit.
En segon lloc i per ultim vaig a dirvos una frase que vaig sentir una vegada i que m'ha ajudat molt:  
Una canasta hace feliz a un jugador. Una asistencia hace feliz a dos jugadores.
PD: http://www.youtube.com/watch?v=o0_ytsF6JmM

No hay comentarios:

Publicar un comentario